Tema: Re: To Dunduk@s
Autorius: Dunduk@s
Data: 2016-05-17 09:07:03
2016.05.17 08:25, Marius Staniulis rašė:
> Senukas gyrė tavo skaitmeną, ką ten turi ir ką ji gali?
> jei nėra noro viešai atsakinėti, galima brūkštelėti ir į
> marius.staniulis[eta]lrytas.lt

Aš turiu Sharp MX-2314, bet net aš pats juo nepasitikiu. Tiražą
spausdinu tik tada, kai klientui parodau „gyvą proofą“, o kai tik to
padaryti negaliu spausdinu su HP Indigo 5500 Digital Press, bet šitas
aparatas ne mano. Uždirbu iš to kas lieka nuo postprocesinimo
(pjaustymas, bigavimas, lankstymas, kampų apvalinimas, įrišimas, segimas
ir pan.) ir mažų tiražų apjungimo.

Žinau kas yra Senukas groupse ;), bet nežinau kaip groupso Senuką
suporuoti su kuriuo nors savo klientu. Šito nepadaręs nežinau kuri
skaitmena domina.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s