Tema: Re: Å eip kad bÅ«tų grupse kÄ… Å
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2016-02-29 14:24:15
"Verslo klasė" 2016 vasaris.
Viskas ten yra gerai, manau eiliniai reklamos agentūrų ir leidėjų
nesusitarimai.

Aš pats dirbu laikraštyje ir kova dėl maketų kokybės panaši į kovą su
vėjo malūnais. Dažnai bandant prašyti normalesnio maketo, atsiliepia
reklamos agentūros mergužėlė ir sako kad visiems tinka, o ko čia jums
blogai, arba pasakykit kas negerai aš perduosiu.

Jeigu konkrečiai apie tą žurnalo numerį. Nors manau, kad pati redakcija
puikia žino ir supranta.

Baltic Sotheby's maketas. Nuotrauką dar galima palaikyt už meną, bet QR
kodai ir interneto parduotuvių ženkliukai tikrai ne.
Bitės reklaminis maketas garantuotai ne vektorinis, dėl to tekstai paplaukę.
Audi 17 puslapyje, su tiek daug juodo smulkaus išplaukusio teksto.