Tema: Re: Å eip kad bÅ«tų grupse kÄ… Å
Autorius: Art
Data: 2016-02-27 09:15:29
Žinoma:
1. Dienraščio „Verslo žinios“ popieriaus spalva yra: L 89.36 a 10.88 b 22.58
2. Visi tekstai reklaminiuose skelbimuose privalo būti sukreivinti,
patys skelbimai
pateikiami TIFF, JPG, EPS formatu. Rezoliucija ne mažesnė kaip 300 dpi.

Dar pažiūrėjau jų žurnalą "Verslo klasė", kas turėtų būti aukščiausias
lygis, paskutinį nr berods. Ypač kaip aš suprantu pirmieji patys
brangiausi reklaminiai puslapiai. Deja deja, tekstai išplaukę,
nuotraukos per mažos rezoliucijos. Aišku tokius pateikė reklamos
davėjai. Bet aukštas lygis tik poligrafijoje, maketai toli gražu.