Tema: Re: Å eip kad bÅ«tų grupse kÄ… Å
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2016-02-26 15:37:02
VŽ yra stipriai pažengę į priekį maketuojant laikraščius.
Makaluotojai kituose laikraščiuose verktų tyliai kamputyje, pamatę kaip
VŽ dirbama.
Dizaineriai grafikėlius pabraižo, dar šį bei tą, vizualią kontrolę
atlieka. O toliau viskas automatizuota. Specializuoto softo (tik
pamiršau pavadinimą, kažkas panašaus į k9) pagalba, redaktorių užduodami
plotai tekstinei/vizualiai info, surenkamas reikalingas skaičius
simbolių, atliekmos korektūros ir ramu. Net nepamenu, ar jų maketuotojai
per stilius laksto.
Todėl jų 2-3 makaluotojai apart laikraščių dar spėja suktis ir visoje
eilėje edukacinių žurnalų adatpavimuose ir dar smulkių darbelių atlieka.