Tema: Re: reikalingas JAVA programeris
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-07-18 16:45:35
    Paprastai tai tokiose kaip va Tieto zmogus turi omenyje tik geri specai gerai uzdirba, ne studentai, nu nors as jei darbinuosi tai einu i vyr programuotojo pareigas maziausia, ar kokiu programavimo skyriaus vadovu :) tai is mano poziurio tasko su jais viskas ok :)  ir is tokio poziurio tasko daug kur yra neblogos salygos, jei esi experienced, o jei siaip kaip as vadinu juodadarbis studentas tai visur bus panasiai...