Tema: Re: reikalingas JAVA programeris
Autorius: Kranas
Data: 2010-07-16 08:54:26
Tieto turi daug pliusu, bet pagrindinis ir labai svarbus minusas - nedideles
algos. Kazka padoresnio gali gauti, jei esi tikrai labai geras specas, bet
jeigu jau gauni, tai kokiems 5 metams gali pamirsti apie algos pasikeitima.
Motinine kompanija yra nustaciusi tam tikras lubas, virs kuriu jie negali
pasiulyti.
Bet jeigu siuloma alga tinka, tai ju stabilumas duoda labai dideli pliusa.