Tema: Re: programmers wanted
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-04-12 10:23:21
Nesugebeciau, teke karta tai , vistiek lindau i projekta, mano deka po to ne viens architekturinis pakeitimas buvo padarytas, negaleciau vien koduot ir ipac to kur matau kad kazkas negerai suprojektuota, tai teko daug labai pyktis su visais projektu vadovais, i toki darba geriau studentai kurie nori igaut praktikos, o kai bando padaryt zmogu darzove negaliu pakest:)

"shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> wrote in message news:hplhms$ufu$1@trimpas.omnitel.net...
nu tai gerai kad teisus, niekas jo ir neviete ten koderium pabut ;)