Tema: Re: kur skelbiates?
Autorius: Klauss
Data: 2010-04-06 11:40:58
Niekas nepakito o yra taip tode, kad darbo birzoj dirba geranoriski zmones
kurie sau ir kasa duobe.
Pats kai stovejau darbo birza tai man iskele 2 salygas: 1 arba butinai
nueini i pokalbi "del akiu" arba tave isbraukiam ir netenki soc garantiju.
Taigi pasirinkau kad geriau nueiti visai nemotyvuotu, darbo negavau,
sugaisinau zmogaus laika, jis uzpilde popiereli kodel neprieme, ir pargryzau
atgal i birza. Viskas vyko '09 metais, pabaigoje.