Tema: Re: Darbas kelioms valandoms 2-4
Autorius: razumas
Data: 2010-03-29 13:55:50
tai pats pagalvok: vienas samdo kita, kad atliktu nelegalu veiksma. jei
daugiau nei vienas, ir veikia susitare, reiskias organizuotas
nusikalstamumas. plius tas kuris samdo, stato zmogaus gyvybe i pavoju, nes
jis gali buti suzalotas pikto namo gyventojo. zodziu cia tau ne kokia
mociute nukalti

razumas