Tema: Re: WEB programuotojai! Ieškome profesionalų!
Autorius: VaLco
Data: 2010-03-19 11:15:19
deja, negaliu, nes situacija kaip ir minejau per 4 metus galejo
pasikeisti, todel nenoreciau primeluoti. Mano laikais tai buvo
"garazhine" kontora, gyvuojanti "shia diena", su ambicijom daug uzdirbti
ir mazai investuoti (tiek i darbuotojus, tiek i irankius, tiek i
metodus). Siuo metu, jie gali tureti visiskai nauja veida, kadangi daug
vandens ir zmogiskuju istekliu nutekejo.

P.S. cia tik mano nuomone, jei ka uzgavau, labai atsiprasau.