Tema: Re: Reikalingos konstruktoriaus inzinieriaus paslaugos
Autorius: buzz
Data: 2010-03-05 09:55:30
Pavyzdziui - yra skirtingi saldytuvai - Indesit, Snaige, Ariston, Electolux.
As sugalvojau specialu dangti, kuris uzsimaunamas ant saldytuvo ir elektros
sanaudos sumazeja 40%. As nupaisiau kaip tas dangtis gali atrodyti ant
popieriaus. Ismatavau visus galimus saldytuvus. Dabar reikia padaryti
braizinius siam dangciui visoms saldytuvu modeliams, kad as galeciau
issiusti visoms imonems kurie uzsiima metalo perdirbimu, kad jie galetu man
paskaiciuoti gaminimo kaina. Trumpai sakant, reikia sugalvoti technologija,
pagal kuria bus pigiausiai gaminti si daikta - metalo pjovimas, lenkimas,
suvirinimas, miltelinis dazymas. Ir padaryti braizinius siai technologijai.