Tema: Re: Uzdirbti is interneto imanoma ir realu
Autorius: Blynas
Data: 2010-01-11 13:36:15
Tomai Makauskai, tu nemanai, kad tavo pavardę žmonės prisimins, kai išlipsi iš šios smėlio dėžės? O juk būsi vieniems debilas, kitiems sukčius. Kitaip vadins tik tie vaikai, kuriuos apgausi. Už ką aš net būdamas pacifistas pagalvočiau apie trintį tarp mano bato ir tavo snukio.

Eilinį kartą metu tave į blokuojamų sąrašą. Ir baik keisti el. pašto adresus, nes daugiau tavo apgavysčių nenoriu matyt.