Tema: Re: www.50usd.net/LT.html
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-12-09 21:46:08
    Siaip as biski apie kitus dalykus, kur ten pardavineja kazkokius produktus kur labai abejotina kad kam nors jie reikalingi, nes kaip ir pazystami ir niekas kas neuzsiima tais tinkliniais marketingais to neperka, bet is kazkur vistiek jie "milijonus daro" bent jau taip pasakoja kitiem, ilenda i ta liuna po to visokias prezentacijas organizuoja atseit sukuriam salygas jusu verslui ir po to stumdyk kazkokias niekam nereikalingas prekes, kaip sakant randa loxeli, tas iesko loxeliu, o tie loxeliai irgi iesko loxeliu ir gaunasi savotiska piramide, kur man atrodo jie pardavineja tokiem pat kurie aka praturtet troksta, o tie kitiem tokiem kaip jie :) ir atseit biznis, bent jau as toki vaizda susidariau kiek teko skaityti..

    O jei tokiam pasakai kad jis elementarioje piramideje dalyvauja, tai ojojoj kaip neigia :) ir visgi is kur tie milijonai, pardavinejant kazka visai nereikalingo niekam, arba bent ka galima nuejus i bet kokia maxima nusipirkt :)