Tema: Re: reikalingi(as) technikas Kaune
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-01-01 22:49:53
Aš irgi ne mieste.

"Linas Petkevičius"  wrote in message
news:kbveic$gnm$1@trimpas.omnitel.net...

Nu ne, pasitikrink - as kaime gyvenu.

"Mr.Green"  wrote in message news:kbvdg1$fr2$1@trimpas.omnitel.net...

Aš čia vakar mieste buvau, gatvėje mačiau išbirusius kažkieno varžtelius,
pasirodo tamstos.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

O troleibuso vairuotojas kiek tusciai laksto...

"Mr.Green"  wrote in message news:kbvbgb$e5j$1@trimpas.omnitel.net...

Nesupranti ir nesuprasi. Nėra nieko blogiau, nei važinėti į darbą didelius
atstumus. Paprasčiausias laiko švaistymas, kai gali užsiimti kitais
reikalais. Įsivaizduoju aš darbą, kai nuo vieno objekto iki kito objekto 200
km atstumas. Įmonė Kaune, viena degalinė Grigiškėse, kita Kryžkalnyje, ir
lakstai iš vieno Lietuvos galo į kitą liežuvį iškišęs.

"Dainiushas"  wrote in message news:kbvap3$dku$1@trimpas.omnitel.net...

aš jau 15m vienaip ir kitaip važinėju. Ir nieko. O kame zapadlo
nuvažiuot iki objekto su tarnybiniu automobiliu - nesuprantu.

Tiesa, tai priklauso ir nuo žmogaus. Vienam nuvažiavimas iki bažnyčios
yra stresas, kitas gi gali čia ir dabar sėt važiuot ir dar turėt
malonumą iš to.