Tema: Re: NPD
Autorius: panda
Data: 2012-12-16 03:26:46
kas is tu parasytu 100%, jei juokingos lubos ikaltos? nzn, ka tu cia
"dideliu" laikai - tuos maziau, nei 3000Lt po lubom? nu tikrai daug. ypac,
kai antrais metais budavo 70% lubu, o ne algos.

pinigus pirmiausia yra siuloma rinkti is vagiu, kuriu aplink - belenkiek -
paziurek, kiek, anot statistikos, sedi "seselyje".
atmeskim kontrabanda ir t.t. - kiek pacio pazistamu turi kad ir savo imone,
kurios "deka" kuras, atsargines dalys, kompai ir t.t. be pvm aptarnauja puse
gimines? kiek turi pazistamu, kurie renka alga vokeliuose?
pasiziurim VRK saite kandidatu deklaracijas - zmones per metus isgyvena
gaudami 3000Lt pajamu ir sumokedami 100LT pajamu mokescio, bet turi 2mln Lt
turto. puse vyriausybes kabineto sumokejo per praeitus metus ne daugiau kaip
po 15-20kLt pajamu mokescio - panasiai kaip kokia provincijos mokytoja.

dirbantieji ir uzdirbantieji gali gyventi su tuo, kas yra dabar, bet kad
uzdirbdamas gera alga ir saziningai mokedamas mokescius jautiesi kartais
kaip debilas, nes aplinkui visi "kombinuoja". sorry, mano alga salyginai
nemaza, bet ka uz tai gaunu? vazineju duobetom gatvem, gydausi privaciai,
nes neturiu eileje kada laukti, vaikas lanko privatu darzeli, nes kitaip
siulo tik i lenku grupe. ai tiesa, sodra pensija mokes :D

aukso viduriukas yra paprastas - vepsant i skandinavija ir tistant seilei
reiketu suprasti, kad norint, kad kazkas keistusi, reikia nustoti vogti arba
bent mazinti vogimo mastus. kodel danas, svedas ar norvegas neverkia ir
neskursta, kad jo puse algos kartais pasiima valstybe? todel kad tie pinigai
sugrizta per socialine apsauga, kelius, svietima ir t.t.. pas mus bbs
sugrizta

jei tas debilas su pieno bonkiu stiklu akiniais dar savo progresinius
mokescius prastums, isvaziuos ne kaimo runkeliai, bet tie, kurie dirba ir
uzdirba. sumazejus pajamoms bus dar geriau dirbti "UZ ZMOGU".

"Statybininks"  wrote in message news:ka9no1$trd$1@trimpas.omnitel.net...

ar zinai bent viena valstybe, kurioje butu mokamos tokios dideles ismokos
(netgi po sumazinimo laikotarpis 2 men pries, 2 men po - 100proc), tada
renkiesi arba 100proc 1 metai, arba 2 metai atinkamai 70 ir 40; sistema
keleta metu atgal isvis absurdas buvo (berods 100proc pirmi metai, 70
antri - kazkas pansasus). Beje pats turiu 2 mazamecius vaikus, tai man tai
aktualu, bet su realybe ir valstybes galimybemis siulau neprasilenkti.

ir beje is ko siulai tuos pinigus rinkti - is dirbanciuju, kurie dejuoja kad
ir taip nuplesia:)
tai kur tas aukso viduriukas?