Tema: Re: NPD
Autorius: Statybininks
Data: 2012-12-12 13:53:53
ar zinai bent viena valstybe, kurioje butu mokamos tokios dideles ismokos
(netgi po sumazinimo laikotarpis 2 men pries, 2 men po - 100proc), tada
renkiesi arba 100proc 1 metai, arba 2 metai atinkamai 70 ir 40; sistema
keleta metu atgal isvis absurdas buvo (berods 100proc pirmi metai, 70
antri - kazkas pansasus). Beje pats turiu 2 mazamecius vaikus, tai man tai
aktualu, bet su realybe ir valstybes galimybemis siulau neprasilenkti.

ir beje is ko siulai tuos pinigus rinkti - is dirbanciuju, kurie dejuoja kad
ir taip nuplesia:)
tai kur tas aukso viduriukas?