Tema: Re: Idiotai
Autorius: Mr.Green
Data: 2012-12-02 13:23:04
Ką ir reikėjo įrodyti, nesimokėt jūs nei apie darbo organizavimą, nei apie
ekonomiką.

"monaxas"  wrote in message news:k9f5np$m0i$1@trimpas.omnitel.net...

Gal galite nurodyti kurioje ekonomikos knygoje taip parašyta? Kokį pelną aš,
kaip informacinės sistemos administratorius, atnešu įmonei? Aš generuoju tik
nuostolius kai sutrinka IS darbas.

Pasitrolinom su lameriu ir gana. Vistiek tas kvailys nesupras, kad darbo
jėga yra tokia pati prekė kaip ir visos kitos, ir kuo mažiau kišamasi iš
šalies, tuo tiksliau alga atspindi darbo vertę rinkoje.