Tema: Re: Mr.Greenui
Autorius: Mr.Green
Data: 2012-12-01 20:14:20
O kaip Anglijoje yra? Gauni 6,19 per valandą ir nuo jų viską atskaičiuoja.
Kiek aš žinau ten darbdavys mokesčių nemoka.

"monaxas"  wrote in message news:k9ddak$ech$1@trimpas.omnitel.net...

Nu nu, vienas dalykas kai mokesčius "moka darbdavys", kitas - kai mokesčius
moka DARBUOTOJAS.
Antanai, nepyktum jei tau ne 30 procentų, o 70 išskaičiuotų iš algos ant
popieriaus, ir pervestų mokesčiams?

Kol darbuotojai nemato kiek jie kainuoja, tol blogiečiai yra darbdaviai.