Tema: Re: Mr.Greenui
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-12-01 00:53:53
Tai ne mano kompetencijoj - tu cia valstybes valdymo specas.

"Mr.Green"  wrote in message news:k9b9p4$msl$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kai jie pradeda rūpintis savo reikalais DP į valdžią ateina. Lazda turi
du galus. Kaip manai, kodėl tokia masė užkibo ant DP kabliuko?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Teisingai - ir jei tie gaunantis minimumus irgi prades rupintis savo
reikalais, daugmaziau bus laiko ir reikalo myzcioti del minimumu.

"Mr.Green"  wrote in message news:k9b9c8$mk6$1@trimpas.omnitel.net...

Nieko aš nesakau. Tamstos verslas tamstos reikalas. Kiekvienas žiūri kaip
jam geriau.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tai sakai joju? Tureciau duot 55 proc.?

"Mr.Green"  wrote in message news:k9b8la$m4r$1@trimpas.omnitel.net...

Na, kol nėra stiprių profsąjungų bepigu tau joti į rojų ant darbo jėgos
sprando.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Geriau ar blogiau man - nusprendziu ash. Bet ne eiline darbo jega spres,
kokia pelno dali ash turiu atiduoti. Ypac, kai tai tik darbo jega, o ne
idejine ar sprendimus priimanti verslo dalis.

"Mr.Green"  wrote in message news:k9b7ks$ldv$1@trimpas.omnitel.net...

Na, aš nežinau visų smulkmenų. Juk žinai pasaką apie skilusią geldą. Daug
norėdamas gali likti be nieko.
Tai gal geriau pasidalinti?