Tema: Re: Mr.Greenui
Autorius: Mr.Green
Data: 2012-11-30 20:51:30
Čia taikliausias komentaras:

Gylys
Lapkritis 26, 2012 2:30 vakare
"… na siaip uzpakalnis, kiek man zinoma, nera nei zurnalistas, nei, juolab,
politikos apzvalgininkas. Ir yra viso labo popsines beletristikos
“kurejas” – tipo “radzis”, ar, geriausiu atveju, “cicinas” rasytoju
kategorijoje ( o kai raso politikos tema – tai ir “minedas”)…
…zodziu, neverta gaisti laiko jo literaturiniu paistalu vertimui…"

Gana daug laiko praleidžiu internete, skaityti pono Užkalnio straipsnius tai
tikrų tikriausias laiko švaistymas. Tiesiog rašyti mokantis arogantiškas
kvailys. Gal kai sulauks Landsbergio amžiaus ir parašys ką protingai.
Šiandien išminties jo rašliavose nerasta.

"Gudrutis Jonas"  wrote in message news:k9aqha$ahf$1@trimpas.omnitel.net...

Yvl.... pradek nuo cia... www.racas.lt  :)