Tema: Re: Linai, liūdnos dienos ateina.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-11-28 10:23:53
Tai normalu - visi kurie gali savimi pasirupinti - ir tu ir verslininkas
gerove sau kuria patys.

"Mr.Green"  wrote in message news:k9395l$t79$1@trimpas.omnitel.net...

Joks verslininkas nė piršto nepajudino, kad man gerovę sukurtų. Viską, ką
turiu aš susikūriau savo pastangomis.

"monaxas"  wrote in message news:k932ac$mf2$1@trimpas.omnitel.net...

Man tai giliai pochuj. Aš gi nemyžčioju čia dėl minimalios algos.
O tu pats žinai už ką tau ta pensija paskirta? Nes kiekvienąsyk vis kitą
priežastį nurodai.

Ir tu, buvęs išlaikytinis už mokesčių mokėtojų pinigus ir išėjęs bbz kodėl
anksti į pensiją, ir dabar sėdintis ant to pačio verslo ir dirbančiųjų
sprando drįsti loti ant verslo, kuris tau tą gerovę ir sukūrė.

Nebent buvai ugniagesys gelbėtojas ir gelbėjai žmonių turtą ir gyvybes, tada
nulenkčiau žemai galvą prieš tavo poelgius, bet vistiek nepateisinčiau tavo
arogancijos ir bukumo.

http://www.youtube.com/watch?v=InmQLS3VxZM
2:08 apie tave