Tema: Re: Linai, liūdnos dienos ateina.
Autorius: Mr.Green
Data: 2012-11-22 19:21:33
Rinka = turgus. Ne visi turguje dirba.

"Linas Petkevičius"  wrote in message
news:k8jgfv$6dh$1@trimpas.omnitel.net...

O tai ne rinka vertina? Kodel mano drbas apmokamas daugiau nei vertas?

"Mr.Green"  wrote in message news:k8jfq7$5qs$1@trimpas.omnitel.net...

Noriu pasakyti, kad nevertinamas ir nuvertinamas darbas. Ir kažkas iš to
gerai pasipelno ir savo kišenes ir pinigines kietai dolerių prisikiša. Čia
ne mano, o visuomenės problema. Jei tai būtų tik mano problema bėdos nebūtų.
Jei taip atvirai, aš turiu viską, ko aš noriu. Jei ko neturiu, vadinasi aš
to nenoriu. Nebuvo dar daikto, kurio būčiau norėjęs ir neįsigijęs.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Ir tai suteikia teise galvoti, kad tu kazko vertas? Bet jei viskas
parduotuveje kainuoja tiek, kad tu nieko nemokedamas ir nenoredamas dirbti
nesugebi nusipirkti - kieno tai problema?

"Mr.Green"  wrote in message news:k8j3ud$q2a$1@trimpas.omnitel.net...

Tu vėl savo dūdą pūti. Aš vaikštau į parduotuvę ir matau kiek viskas
kainuoja.