Tema: Re: Linai, liūdnos dienos ateina.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-11-21 23:47:30
Vat, kai tokie statybininkai pradeda aiskinti, kiek vertas ju darbas...
Vakar i bacioka vandens prisipyliau - man jau piktintis, kodel mane i
servisa nenori net uz minimuma priimt? Rankos pas mane auksines, pohuj, kad
is subines auga. Nu ir ismokt viska galiu, jei darbdavys nelochas ir
investuos į mane. Pradziai tiek to - galim eit ant 50/50, po to aisku
noresiu daugiau - visi gi suprantam, kad realiai tai ash viska jam uzdirbu.
Nezinai, niekam tokio speco nereik?

"Mr.Green"  wrote in message news:k8j46h$q97$1@trimpas.omnitel.net...

Kodėl neišmanau ir nesugebu? Jau rašiau, kad su tėvu dviese pirtelę
pastatėm. Nebuvo gi taip, kad jis vienas dirbo, o aš tik žiūrėjau. Abu
dirbom.