Tema: Re: Linai, liūdnos dienos ateina.
Autorius: Mr.Green
Data: 2012-11-21 18:52:36
Na, su tėvu dviese neseniai pirtelę pastatėm. Nuo pamatų iki raktų. Manau,
kad statybose moku daugiau už tamstą.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

O ka tu moki statyboj? Manai tu vertas ir to 1.5 kLt?

"Mr.Green"  wrote in message news:k8it2l$jpn$1@trimpas.omnitel.net...

Statyboje dirbti už 1,5 kLt? Čia per mėnesį tiek, ar per savaitę? Jei per
savaitę, tai dar suprantu, jei per mėnesį, pats statykis.

"AurimasB"  wrote in message news:k8icgu$sfv$1@trimpas.omnitel.net...

Dar to negirdėjau kad 200 000 už durų stovi, aš kiek susiduriu su
statybomis, tai ten ziauru kaip truksta darbuotojų, keliem objektam bandėm
surast rangovus besansu, visi užmti, esamų darbų nespėja, daugiau žmonių
samdytis niekur neranda.. nu kad ir nieko nemoki, visda pagalbiniu pradžiai
priimtų į tokį darbą, ir gautum 1.5-2klt tikrai, o jei noro būtų išmoktum ir
tam tikro darmo, atitinkamai alga didesnė.. problema kad niekas nenori
dirbt, nes tipo uz minimumą, net nepasidomėję kas kaip..