Tema: Re: Linai, liūdnos dienos ateina.
Autorius: donisg
Data: 2012-11-21 13:09:07
O tau kartais neatrodo, kad kažkas su tavim ne taip jei tik tiek teuždirbi?
Tenka labai daug bendrauti su gamybos įmonėmis. Žiauru ant kiek žmonių nėra
norinčiu dirbti.
Pats mažiausias darbas ceche, nuo 1,5k į rankas, žemiausio rango vadyba
(užsakymu kontrole), nuo 2k. Mokėtu ir daugiau (ir moka), jei tik mato, kad
žmogus tikrai stengiasi ir masto.
Ir kalba čia eina apie provincija ir ne apie viena konkrečia įmone.

Pats pagalvok ka tu gali pasiulyti darbdaviui? Pasitrinti, ale "kažką
nudirbti"?
Mano močiutė visada kartojo: neturi smegenų rimtam mokslui, mokykis amato.
Privačios salos žinoma niekada nenusipirksi su tokiu darbu, bet sažiningai
atlikdamas darba visada turėsi vidurki su pliusu.

Su požiuriu dirbu 8-17, poto viskas px, žiuriu telika ir geriu alu, o jūs
visi kiti galvokite kaip man prie algos pridėti +1k, toli nenuvažiuosi.