Tema: Re: Linai, liudnos dienos ateina.
Autorius: Yvl
Data: 2012-11-20 19:56:53
aha. ir dar emigrantai labai padeda musu nemokamai medicinai
va cia as tikrai jauciuosi neblogai apipisamas, kai uz mano sumoketus mokescius Igariokas, gryzes kaledoms atostogu is kokio is Hollingworth savo nuo pigios vishtienos ir myzhalinio alaus ishpuvusius dantis remontuojasi Lietuvos poliklinikoj....