Tema: Re: Lietuviškas cirkas, arba kam tai naudinga, arba kodėl nesurenkamas Lietuvos biudžetas?
Autorius: Mr.Green
Data: 2012-11-20 12:45:11
Kai aš sakau, kad už darbą mažai moka, tamsta kažkodėl oponuoji. Ne vien
teisėjo darbas sunkus.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tai problemu nera - tai tik buvo atsakymas į pareiskima, kad teisejai gauna
labai jau daug. As asmeniskai uz tiek tokio sunkaus darbo nedirbciau.

"Mr.Green"  wrote in message news:k8e52t$j0f$1@trimpas.omnitel.net...

Na, kai aš sakiau, kad minimali alga yra per mažai už atliekamą darbą,
tamsta teigei priešingai, o dabar pats sakai, kad kai kas gauna per mažai.
Bet gi anot tamstos, kiek užsidirba, tiek ir gauna. Tai kame problemos?