Tema: Re: Lietuviškas cirkas, arba kam tai naudinga, arba kodėl nesurenkamas Lietuvos biudžetas?
Autorius: ZetaJones
Data: 2012-11-19 20:48:57
"Aurimas B" <auris1@esplius.lt> wrote in message
news:k860hp$me$1@trimpas.omnitel.net...
> Bet tai veda į degradaciją, kam man stengtis, dirbt viršvalandžius, kurtis
> sau gerovę, valstybei jei iš manęs atims daugiau nei iš tų kur bambą varto
> pašalpas ar minimumą gaudami ir nė kiek ta visuotinė gerovė jiems nerūpi..
> Turtinė nelygybė visada buvo ir bus, jau buvo bandymu visus suvienodint..
> Apie viso pasaulio turėjimą čia nekalbama..

BUTENT KAD KALBAMA. As nerasiau "kad nebutu nelygybes". As rasiau "LABAI
DIDELE turtine nelygybe". Nepameskim pokalbio temos ok?
Ir todel tai neveda i degradacija, tai veda i visuomenes (ir valstybes)
stiprejima.

Dar - tu vel viska sukergi i viena vieta, kas rodo, jos esi visai
neisigilines i tema. BAMBA VARTO - pasalpas gaudami, BET NE MINIMUMA.
Skirkime tai. Zmogus, kuris dirba ir gauna minimuma, ir zmogus kuris nedirba
ir gauna panasiai - tai ne taspats, tai PRIESINGOS savokos.