Tema: Re: Lietuviškas cirkas, arba kam tai naudinga, arba kodėl nesurenkamas Lietuvos biudžetas?
Autorius: Mr.Green
Data: 2012-11-17 01:38:16
Tu įsitikinęs, kad jie bambą varto? Kad tarp valdininkų daugiau bambas
vartančių ir kyšius imančių. Dar neteko girdėti, kad melžėja būtų su kyšiu
sulaikyta, o kas dabar darosi Migracijos departamente?

"Aurimas B"  wrote in message news:k860hp$me$1@trimpas.omnitel.net...

Bet tai veda į degradaciją, kam man stengtis, dirbt viršvalandžius, kurtis
sau gerovę, valstybei jei iš manęs atims daugiau nei iš tų kur bambą varto
pašalpas ar minimumą gaudami ir nė kiek ta visuotinė gerovė jiems nerūpi..
Turtinė nelygybė visada buvo ir bus, jau buvo bandymu visus suvienodint..
Apie viso pasaulio turėjimą čia nekalbama..

"ZetaJones"  wrote in message news:k84e4g$8la$1@trimpas.omnitel.net...

"Aurimas B" <auris1@esplius.lt> wrote in message
> Kodėl mokesčiai progresiniai? kodėl tas kas sugeba daugiau užsidirbt turi
> mokėt didesnį procentą? suma ir taip nuo daugiau pinigų didesnė gaunasi
> :), nzn manau progresiniai mokesciai skatintų sešėlį dar labiau..

todėl, kad todėl. Labai didelė turtinė nelygybė žemina laimės indeksą ir
silpnina valstybę. Aš už progresinius. Nereik norėt turėt visų pasaulio
turtų, į grabą neįsidėsi.

Neskatintų šešėlio