Tema: Re: Linai, liudnos dienos ateina.
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2012-11-15 15:43:26
nekomuniagų aš pusėje, bet iki konservatorių valdančioji buvo
"vaivorykštės" koalicija, kurioje puikiai sutarė liberalai, socdemai ir
konservatoriai (berods). ir kiek pamenu, konservatoriai prieš rinkimus
pirštais badė į rezultatus, kurių toje koalicijoje siekė patys.
bet tai yra purvini politiniai žaidimai.

p.s.
čia rajoninė smulkmė aišku, bet dar vienas toks pavyzdys - tarybos
balsavimas dėl antrojo Gargždų stadiono rekonstrukcijos. partijos TT
nariai rajono taryboje balsavo prieš. o jau stadiono atidarymo metu
Gražulis, susiradęs krūvą žurnalistų, teigė kad tik TT partijai
priklausančių tarybos narių balsų dėka šis stadionas išvydo dienos šviesą.

vat valstybės mąstu įdomu pasižiūrėti, kiek balsų davė viena ar kita
partija populiariems sprendimams, kuriuos vėliau kritikuodavo kaip
neadekvačius.