Tema: Re: Linai, liudnos dienos ateina.
Autorius: Mr.Green
Data: 2012-11-15 10:24:59
Taigi tos "griežtos fiskalinės priemonės" ir buvo įgyvendintos, o paskola
vis tiek ne iš TVF paimta.

"Sail"  wrote in message news:k82314$66t$1@trimpas.omnitel.net...

O galvos paciam neuztenka, kad suprast, kad pasiskolinus veliau TVF
reikalauja grieztu fiskaliniu priemoniu, tokiu kaip pensiju mazinimas, del
kurio pats ir verki?

Va tokie ir renka Uspaskicha, nes tas zada didint atlyginimus. O kad pinigai
ant medziu neauga, tai nedasyla nors tu ka.