Tema: Re: kaip darbaviai siulo vokeli
Autorius: Drambliukas
Data: 2012-11-10 19:59:19
Tai galetu buti kaip pageidavimas bet ne priverstinai: darbinies duotom
salygom arba eini lauk.

Tarp kitko gal ne visi susidure bet jeigu Tave idarbina pusei etato su alga
~800 tuomet viskas kaip ir OK, bet jei su 385 LT tai Tau skaiciuojasi stazas
per puse: dirbai metus - uzsiskaite 6 menesiai. Ir is cia isplaukia isvada,
kad jei tu ~20-metis yra vienaip, jei tau per 40 vistik turbut vertini ir
staza. Na keiciasi zmogaus pasaulejauta. Kita vertus, jei tu turi 40 m staza
ir iki pensijos like vos keli metai - irgi apsimoka imti alga vokelyje.