Tema: Re: Lietuviškas cirkas, arba kam tai naudinga, arba kodėl nesurenkamas Lietuvos biudžetas?
Autorius: butunuoma.lt
Data: 2012-10-31 00:45:49
"Mr.Green" <nera@nebus.lt> wrote in message
news:k6p2ib$6gc$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, čiupinėja darbdavys pinigus, dalį, kaip tamsta, į savo kišenę įsideda,
> likusią dalį darbuotojams atiduoda. Ne iš savo kišenės moka.

Ne visada čiupinėja tuos pinigus. Kai pirkėjai nemoka, tai nėra ką
čiupinėti, o mokesčius - GPM, PVM, pelno, Sodros, reikia mokėti, nesvarbu ar
grynų gavai ar ne.
Man rodos, valdžia blogai padarė, kad prieš kokius 15+ metų mokyklose
nepradėjo pasakoti kas yra mokesčiai ir kaip jie mokami. Gal kažkokia dalis
prisimintų ir neklausinėtų kvailų klausimų. Turim rezultatą, tokį, kad
dauguma nežino kokie mokesčiai mokami, iš ko mokamos pašalpos, pensijos ir
pan. ir paskui dar pyksta, kad valdžia nemokamai negydo, nors pats, žiūrėk
dirba ir gauna vokelyje ir dar džiaugiasi, kad daugiau gauna juodais negu
baltais būtų.