Tema: Re: Lietuviškas cirkas, arba kam tai naudinga, arba kodėl nesurenkamas Lietuvos biudžetas?
Autorius: st
Data: 2012-10-30 16:27:56
o tu pabandyk paskaiciuoti.
tarkim, tavo zmona gauna minimuma + vokelyje 500. viso 715lt +500lt=1215lt i
rankas galutiniam variante.
dabar variantas "remiam valstybe". darbdavys gali skirti darbo vietai is
viso1615lt, dabartine tavo zmonos alga tiek kainuoja imonei.
tai baltas variantas lieka toks: zmonos alga "ant popieriaus" = 1231lt, viso
galutiniam variante 993lt i rankas.

tai dabar pats spresk, kiek brangus tie 222lt :)