Tema: Re: kaip darbaviai siulo vokeli
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-10-29 14:55:51
Suprantu, tik as toks megejas labiau pasitiketi zodiniais susitarimais, kuriu daznai i istatymu ribas neigrusi :) mokejau net kai dar niekas nesake moket, tiesiog kai nusprendem skirtis pradejau moketi :) ir kazkaip graziuoju skyremes be jokiu piktumu, kaip ir dabar net kartais sms kaip seni draugai susirasom ir apie gyvenima pasnekam... Vat ir ten jos mama nusprende kad alimentus oficialiai reik prisiteist vistiek :) tai tai buvo sunervine, nes mokama buvo ir pries tai :) O cia gavosi kaip kazkoks nepasitikejimo zestas :)