Tema: Re: kaip darbaviai siulo vokeli
Autorius: Mr.Green
Data: 2012-10-29 14:38:16
Na, aš žinau, atvejį, kai vengdamas mokėti alimentus asmuo į Angliją pabėgo.
Ne visi savo noru moka alimentus, todėl ir egzistuoja teismai.

"Jornada Del Muerto"  wrote in message

Prie ko cia kentejimas, jis gauna viska ko papraso, labiau uzknisa kai
valdzia kishasi i ne savo reikalus. Pas mane kaip tik viskas graziai, net
antstoliu atsisake, viska tvarkomes draugiskai ir be ju ir be jokiu
problemu.