Tema: Re: Lietuviškas cirkas, arba kam tai naudinga, arba kodėl nesurenkamas Lietuvos biudžetas?
Autorius: Mr.Green
Data: 2012-10-29 14:37:10
Tai aš tą ir sakau, kad daugiau pinigų bus ištraukta iš juodosios
buhalterijos.
Konservai per ketverius metus tesugebėjo 50 Lt padidinti minimumą, o verkia,
kad mažai surenkama į biudžetą.

"Dainius"  wrote in message news:k6lo3k$3rb$1@trimpas.omnitel.net...

tai ir dabar darbuotojas turi pasirinkima, ar gauti maziau "baltais" ir
sumoketi daugiau i biudzeta, ar gauti daugiau "juodais" ir sumoketi
maziau i biudzeta.
Bet kazkodel dauguma nori gauti "juodais".. Is principo tu siulai,
padidinti minimuma, todel imones bus priverstos moketi daugiau baltais,
taip sumazinant "vokelius", ko pasekoje darbuotojas gaus ta pacia
sutarta alga kaip ir pries tai, bet sumokes daugiau mokesciu ir jam
likusi pinigu suma bus mazesne.

Cia jau neskaitant tu visu mikro parduotuveliu, kuriu apyvarta per men
1000-2000 litu. Bet zinoma valstybe surinks daugiau mokesciu, tai gales
ir daugiau bedarbio pasalpu sumoketi. Aisku rysio su smulkaus verslo
vystymu cia nelabai yra, bet kam tas smulkus verslas apskritai rupi..