Tema: Re: Lietuviškas cirkas, arba kam tai naudinga, arba kodėl nesurenkamas Lietuvos biudžetas?
Autorius: Mr.Green
Data: 2012-10-29 13:25:14
Tai gal nustatykime turto cenzą kad patekti į Seimą. Seimas yra tautos
atstovybė, bet į jį sulenda turtingieji, kurie po to priima sau naudingus
įstatymus.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

O seime turetu buti varguoliai?

"Mr.Green"  wrote in message news:k6ll7k$vjo$1@trimpas.omnitel.net...

Pažiūrėk, koks Seime procentas milijonierių. Ar visuomenėje toks pats
procentas milijonierių?

"Dainius"  wrote in message news:k6ljav$t1k$1@trimpas.omnitel.net...

na kaip tu nesupranti, juk visi darbdaviai ir verslininkai yra sukciai,
nieksai ir apgavikai, uzdirbantys milijonus (jei ne milijardus), o
uzdirba todel, kad isnaudoja, kaip kokius vergus, vargsus zmogelius,
kurie nieko negali padaryti. Todel, jei pakels minimalia agla, tikrai
visi gales sumoketi tiek didesne alga, tiek mokescius. Bet tie
darbdaviai yra papirke visa Lietuvos (ir matyt Europos) valdzia, kad
galetu krautis savo milijonus.