Tema: Re: Lietuviškas cirkas, arba kam tai naudinga, arba kodėl nesurenkamas Lietuvos biudžetas?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-10-28 16:34:36
Todel padarom minimuma 3000 EUR.

"Mr.Green"  wrote in message news:k6itt0$g7o$1@trimpas.omnitel.net...

O kas padės , jei ne minimumo didinimas? Jei valstybė nori surinkti daugiau
mokesčių, turi didinti minimumą, o ne dejuoti, kokie visi negeri, algas
vokelyje ima. Dabar gi argumentas nedidinti, atseit daug verslininkų
bankrutuos, nes neišgalės mokėti daugiau, nei minimumas. O pasirodo tie
verslininkai gali mokėti daugiau, nei minimumas, bet nenori.

"Aurimas B"  wrote in message news:k6imk5$bfg$1@trimpas.omnitel.net...

Na tai galbūt jie patys taip nusprendė gaut vokeliais, gal darbdavys pasiūlė
gaut daugiau juodais arba mažiau bet viską baltais?
Ar jie dirbs jei jiems mokės padintą tik minimumą kad ir iki tu 1509lt? vis
tiek kas viršaus norės gaut vokelį..

minimumo didinimas čia nepadės, nes yra tokių veikėjų kad ir tą minimumą
nemanau kad uždirba, tai tokius arba atleist, arba perdarbins puse etato, o
dirbs visa dieną.. Užburtas ratas.

"Mr.Green"  parašė naujienų news:k6ik9k$aa1$1@trimpas.omnitel.net...

Nesikišau į žmonos finansinius reikalus, bet įsikalbėjus paaiškėjo, kad
oficialiai gauna minimumą, kitus vokelyje. Ir pasakė, kad sūnus irgi taip
pat. Tada man iškilo klausimas - ar valdžia tyčia nekelia minimumo, kad
neišnyktų vokeliai ir kad kuo mažiau pajamų mokesčių pavidalu patektų į
biudžetą, ar kažkam naudinga, kad didelė dalis atlyginimo būtų išmokama
neoficialiai? Ką kurmiai mano šiuo klausimu?