Tema: Re: kaip darbaviai siulo vokeli
Autorius: Erikas
Data: 2012-10-24 21:34:41
Nugi paprastai neišeini iš esamo darbo, kol būsimo darbo sutarties
nepasirašai. O šiaip reiktų viešinti tokias kontoras - kraštas mažas, gal
kažkam laiko sutaupysim :)

"Kantega"  parašė naujienų news:k66lt0$2m2$1@trimpas.omnitel.net...

Mano pirmasis susidurimas su vokeliais ivyko... labai netiketai. Turejau
darba kuriame viskas buvo balta. Tada gavau pasiulyma pereiti kitur. Tarp
kitu privalumu buvo ir didesne alga. Paklausti del mokejimo legalumo nebuvo
ir minties - visiska patirties stoka... ;). Po to kai jau isejau is tureto
darbo ir atvykau pirma diena i naujaji, suzinojau dvi naujienas:
- Reikia parasyti ne tik prasyma priimti i darba, bet ir prasyma is jo iseit
neirasant datos;
- Oficialiai - minumumas, like vokelyje.