Tema: Re: kaip darbaviai siulo vokeli
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2012-10-23 15:26:07
nebandei nobelio jamt? galetum bukvalei uz ekonomika ;)

"Jornada Del Muerto"  wrote in message

    IMHO xrenovaj bajgsis :) speju uz juos butent tie kur gauna maza
minimuma ir balsuos, bet jei darbdavys tiesiog negali skirt daugiau pinigu
tai greiciau toks versliukas uzsidarys ir tie kur balsavo is viso be darbo
liks... Juk padidins labai zenkliai ta alga, ne keliais litais. O nuo
padidejusio minimumo prisiskaiciuos dydelis 9% minimalus PSD mokestis, kuri
po to teks is savos kishenes kas menesi sukrapstyti, kaip mokesti uz
privaloma soc. draudima...

    Ideja aisku gera ir tauri, bet blogas laikas jai igyvendinti, Lietuva
siuo metu nera ekonomiskai klestinti valstybe ir tokie pakeitimai tik prie
blogo privestu, juk pagrindinis ekonomikos variklis yra verslas, o tokiu
budu tik apsunkintu salygas verslui klesteti...

    Idealiausiai mano manymu butu kaip tik mazinti mokescius, kad didetu
apyvarta, perkamu paslaugu ir produktu kiekis, del sumazintu mokesciu deka,
gaunamos mazesnes prekes ar paslaugu savikainos., tokiu budu zmones
praturtetu labiau, augtu perkamoji galia ir po truputi atsigautu ekonomika,
o valdzia daugiau mokesciu surinktu nuo kiekio, o ne nuo ju dydzio,
sumazinus savikaina isaugtu pirkimu kiekis paprasciausiai.

Na cia bent mano nuomuone.

JDM.