Tema: Re: kaip darbaviai siulo vokeli
Autorius: st
Data: 2012-10-23 09:46:04
kiek zinau tokiose vietose buna alga + priedai (nuo pardavimo ar pan.). tai
pirma alga gaves, nustembi, nes "biski" truksta, alga tik popierine, priedas
neismoketas. bet uz keliu savaiciu atnesa likuti ir dar -pvm atskaiciuoja :D
mano zmonai taip buvo vienoj firmoj.

o per pirma pokalbi, ar pasirasant sutarti, manau to nesuzinosi. nebent jau
"atsiputes" darbdavys kad kiekvienam is eiles pasakoja kas kaip.