Tema: Re: kaip darbaviai siulo vokeli
Autorius: Sabotazas
Data: 2012-10-22 21:21:14
Paprastai.

Darbdavys: tavo darbo vietai yra skirti 3000, kiek noresi sodrai rodyti?
As: nu geriausia butu viska rodyt. O tai kiek cia man i rankas gautus?
Darbdavys: Nu jei viska sodrinsim tai bus netoli 1800.
As: Nu mazoka.
Darbdavys: O tai kiek nori?
As: Emhh, nu butu gerai bent dvi stukes...
Darbdavys: Baltais nesigauna. Sodrai 1200 rodau, kad visokie mokesčiai
nesikabinetu. Dar stuka tamsoj pridesiu. Ar gerai bus?
As: Nu pradziai bus gerai.
Darbdavys: Nu gerai, kad gerai, veliau ziuresim kaip tau seksis.
Paprastai kiek pradirbusiems keliam. Paskui bla bla bla tre tre tre kaip
ten pas ji dirbt yra gerai...