Tema: Re: citata
Autorius: Ignas
Data: 2010-11-20 16:55:24
Teisingas pastebejimas, tik kad nieko naujo: imones savininkas ar direktorius - toks pat vadybininkas, tik savo ranga uzkacialines iki aukstesnio lygio. Jei tarkim pardavimo vadybininkas skambina visiems ir siulo preke, tai jis nesirupina, kad jo firmos tiekejas laiku atveztu ta preke, kad ta preke butu pelninga pardavinet uz ta kaina ir tt - tam yra kiti vadybininkai. Jei vadybininkas jaucia, kad gali pavaryt kieciau, tai jis ima vadybint nebe pati procesa, o kitus zmones, kurie vadybins procesa - tada jis tampa skyriaus virsininku. O jei jaucia, kad gali vadybint ne tik zmones, bet ir turi geru ideju kaip reiketu vadybint procesa, koks jis turetu but - tada tampa savininku ir / arba direktorium.

Jei vadybininkas uzdirba sau alga tam tikram veiklos plote, tai nereiskia, kad jis gali apsieit be tu, kurie jam sudaro salygas pavaryt tame plote. Cia kaip futbolo komandoje: geras puolejas galetu pasakyt tipo "nafig man cia visi tie luzeriai, as vienas kiek ivarciu primusu, uzteks drasiai, dabar zaisiu vienas ir pasiimsiu visos komandos algas sau!". Tik nebaisiai jam vienam sektusi manau.