Tema: Re: pavyzdziai ponui Blynui
Autorius: Renookas
Data: 2010-10-01 14:41:46
o tai tipo mokymo istaigos kompiuterizavimo lygis yra vienintelis rodiklis
pagal kuri galima spresti apie konkretaus lektoriaus zinias?

tada lietuva galiam giliam shude... pas mus prasti destytojai nes dviraciu
taku nepakankamai nutiesta...

Ble gal biski nereikia nukrypti i lanaks ir pagal viena rodikli spresti apie
kazkur sistemoje dirbanti viena asmeni..