Tema: Ats.: pavyzdziai ponui Blynui
Autorius: Blynas
Data: 2010-09-29 17:26:42
Na ir ką tas įrodo? Tai ne milijoninės sumos, apie kurias tu kažkada kalbėjai. Taip, sutinku, sumos nemažos. Bet jos tokios dėl kelių priežasčių:
1. Atlyginimus universitetai skirsto patys, tame tarpe ir vadovų.
2. Tinkamas personalas privalo uždirbti tinkamus pinigus. Ar jie verti tų pinigų? Žiūrint į darbus - greičiau ne, nei taip. Tačiau aš nekompetentingas tai spręsti.

O kad savo dėstyti privalo savo srities profesionalai, kurie tokių pinigų gali būti verti - irgi faktas. Nes jei vidutiniokai mokys kitus, tai gerų savo srities žinovų po mokslų į visuomenę išleisim nedaug. Ko gero, taip dabar ir yra. Taip, tą laikas keisti, tačiau to įvertinimu, išvadų darymu ir pavertimu veiksmais turi užsiimti ŠMM, o ne aš ar tu. Manau, kad tą visą nusistovėjusią tvarką itin sunku pakeisti. Gal net sunkiau, nei nesąmones seime, nes aukštosios mokyklos yra uždaros organizacijos.

Belieka viltis, kad aukštojo mokslo reformos nesustos pusiaukelėje.

"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> parašė naujienų news:i7uo7r$mek$1@trimpas.omnitel.net...