Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: M
Data: 2010-09-27 11:47:36
Deja, ne pagal žmogų. O taip, kaip reikia. Kol Kristutė buvo sava - buvo
spragų Draugystę privatizuot. Baigėsi galiojimo terminas - ieškom spragų
kaip ją paaukot kad reitingai prieš rinkimus pakiltų? Tikiuosi kad aš
neteisus, nes Akvinietis dar 10 amžiuje rašė "valstybė, kurioje neveikia
įstatymai, niekuo nesiskiria nuo gerai organizuotos plėšikų gaujos".