Tema: Re: Ats.: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-09-25 16:16:55
Tau gal ir sunku, man ne. Buvo laikina tarnyba Kroatijoje taikos palaikymo
misijoje. Ir kodėl aš negaliu drąsiai teigti, jei su visais
komandiruotpinigiais uždirbdavau virš 17700 per mėnesį? Išėjau į pensiją ir
švilpauju sau savo malonumui. Tavo parduotuvės užsilenks ir čiulpsi Bobikui,
o aš apsirūpinęs visam gyvenimui, man nereikia galvos sukti kur gauti pinigų
pragyvenimui.