Tema: Ats.: Ats.: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: Blynas
Data: 2010-09-25 14:22:43
Mane apskritai stebina ta kažkokia mistinė gėda, kad mažai uždirba. Na juk  ne kiekvienam duota uždirbt daugiau už minimumą. O čia kažkokie pasiteisinimai iš serijos "man uždarbio nereikia, noriu tik pažiūrėt, kaip vištynas dirba"...

O labdarynės klientai įtariu neina dėl rutinos - jie jau pripratę gyventi taip, tai yra jų kasdienybė, jiems taip tinka. Siekio daugiau gauti nėra, nes nėra jokių didesnių poreikių. Išties kartais ne visada suprantu, kam mes tuos labdarinius išlaikom - juk jie yra tikri visuomenės parazitai. Gal tik todėl, kad iš dyko buvimo nedarytų nusikaltimų?... Va čia tai nyku.

"Linas Petkevičius" <linas@nononoinfonova.lt> parašė naujienų news:i7kkl5$hcr$1@trimpas.omnitel.net...