Tema: Re: Kaip jie mus dulkina.
Autorius: sparcy
Data: 2010-09-23 08:32:32
.. Traktoristas Lietuvoje tai
> yra tas, kuris 20 metų Belarus gali pasiremontuoti, pagaminti savadarbį
> plūgą ir pravažiuoti lauku. Traktoristas JAV bus toks, kuris mokės valdyti
> kompiuterizuotą CNH ar John Deere už kokius 200k dolerių, mokės dirbti su
> pačiais galingiausiais plūgais, o visą arimo procesą darys 10 kartų
> greičiau ir tiksliau.
>
> Ši dalis su laiku Lietuvoje pasitaisys, esu tikras. Tiek studentų važiuoja
> mokytis į tuos pačius universitetus, kuriuose studijuoja vakariečiai. Tas
> lietuvių noras dirbti (kurio vakaruose seniai nebėra) neabejotinai padės.

> [...]

Ne į temą, bet savišvietai - mano kaime, stambus ūkininkas,
traktorininkams-mechanizatoriams, valdantiems džon dyrus moka 1600-1800
į rankas, su sąlyga, kad rusiškų traktorių belikę tik keletas, juos
valdo jaunimėlis už tūkstantį į rankas, o prižiūri vienas auksarankis,
va jo algos nežinau, neklausiau.
Traktorių valdyt reikia galvos, tai ne dėžes su begalvėm vištom nešiot,
ūkininkas žino tokių traktorininkų našumą ir gali sau leist mokėt tiek,
kad tie nelėktų į airija dėžių tampyt.